The Bodyshop - An Analysis of the Company´s Actions towards Sustainability
16,99 €*
Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.
ISBN/EAN:
9783656115588
Seminar paper from the year 2011 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, Anglia Ruskin University, language: English, abstract: The first store of The Body Shop opened on 26th March 1976 in Brighton, England. Today the company has more than 2,500 stores situated in over 60 countries around the world. In order to enter new markets the company mainly uses franchising to open stores in new business environments. (L'Oreal, 2011, p.69)
Autor: | Katja Assenmacher |
---|---|
EAN: | 9783656115588 |
eBook Format: | |
Sprache: | Englisch |
Produktart: | eBook |
Veröffentlichungsdatum: | 31.01.2012 |
Kategorie: | |
Schlagworte: | Bodyshop Lush audio analysis benchmark key drivers mapping framework pestel analysis sustainability triple bottom line |
Anmelden
Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?
Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Buchhandlung Marabu
Telegrafenstr. 44
42929 Wermelskirchen
Telefon: 02196/1414
Mo – Fr09:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:30 Uhr