Teachers Challenged. Dealing with the Emotional Well-Being of Foundation-Phase Learners in Mainstream Classrooms
18,99 €*
Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.
ISBN/EAN:
9783346822093
Research Paper (undergraduate) from the year 2020 in the subject Pedagogy - Orthopaedagogy and Special Education, grade: 2,2, North West University, language: English, abstract: The purpose of this study is to explore and understand challenges that teachers face in regard to dealing with foundation phase learners who experience poor emotional well-being in the mainstream classroom, to compile possible solutions in order to assist teachers to deal with learners' emotional well-being and to determine teachers' personal experiences in the mainstream classroom. After discussing the reseach findings, the study lists possible suggestions for teachers on how to better encounter these respective situations and considers potential future research endeavors in the field.
Autor: | Anonymous |
---|---|
EAN: | 9783346822093 |
eBook Format: | |
Sprache: | Englisch |
Produktart: | eBook |
Veröffentlichungsdatum: | 02.03.2023 |
Kategorie: | |
Schlagworte: | challenged classrooms dealing emotional foundation-phase learners mainstream teachers well-being |
Anmelden
Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?
Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Buchhandlung Marabu
Telegrafenstr. 44
42929 Wermelskirchen
Telefon: 02196/1414
Mo – Fr09:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:30 Uhr