Sound Branding for JOSEPHS®. Brand Sounds and Sound Creation

4,99 €*

Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.

ISBN/EAN: 9783668570238
Seminar paper from the year 2014 in the subject Economics - Innovation economics, grade: 1,3, Friedrich-Alexander University Erlangen-Nuremberg, language: English, abstract: Environments for innovation are developing and changing faster than ever. In a globalized world of business, the right form of communication for the respective innovation might attract the interest of management. Generally, communication of innovation is about 'commercializing innovations successfully'. This especially takes place in 'customer's heads' when customers come to recognize an innovation as a real innovation and it is far more than just presenting a new product or service. It seems to be important to strategically plan communication inside and outside of the company's boundary. The goal of this paper is to strategically define the message which is supposed to be delivered by the sound (sound for JOSEPHS® Nuremberg) and to determine the respective criteria for the sound being created. After theoretical definitions and this strategically preparatory work, there will be notes about the sound creation phase and a short conclusion.

0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.


shop display image

Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?

Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.

Buchhandlung Marabu
Telegrafenstr. 44
42929 Wermelskirchen
Telefon: 02196/1414

Mo – Fr09:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:30 Uhr