Social Media Audit
50,28 €*
Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.
Social media has drastically improved the way we can reach target audiences and serve our customers. Like its financial counterpart, the social media audit (SMA) can be described as a formalized review of anorganization's social media activities. However, contrary to financial audits, social media audits are not guided by government regulations or a set of professional rules and standards.
This book will address social media marketing issues using a cost benefit approach, while presenting a systematic approach to review the organization's social media activities. Using the checklists and templates provided in this book will enable readers to conduct an audit that helps identify target areas for performance improvement and recommendations for how to achieve these objectives. Social media platforms discussed include: Facebook, LinkedIn, Google Plus, Twitter, Tumblr, and Xing.
Autor: | Urs E. Gattiker |
---|---|
EAN: | 9781461436034 |
eBook Format: | |
Sprache: | Englisch |
Produktart: | eBook |
Veröffentlichungsdatum: | 28.10.2012 |
Untertitel: | Measure for Impact |
Kategorie: | |
Schlagworte: | Facebook Google Internet Marketing KPI Key Metrics Key Performance Indicators Social Media Social Networking Social Web Social media Audit Twitter Web Analytics Web Marketing audit cost-benefit analysis performance review strategic ma |
Anmelden
Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?
Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Buchhandlung Marabu
Telegrafenstr. 44
42929 Wermelskirchen
Telefon: 02196/1414
Mo – Fr09:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:30 Uhr