New Media and China's Social Development
60,98 €*
Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.
Starting from a history of new media, this book presents the development of network technology and media applications in China, while also examining the relationship between new media and politics, economy, culture, lifestyle, traditional media, law, knowledge, etc. As of 2014, China had been connected to the Internet for 20 years. During those two decades, China has witnessed drastic changes, from its national makeup to people's daily lives. The book analyzes the changes in China brought about by the new media on the basis of large-scale data. Further, through comparisons with international trends in new media development, it seeks to clarify the new media development in China and comprehensively demonstrate the revolution and brand-new faces of Chinese society over the past two decades in the wake of new media. As such, it outlines the bright future of new media by revisiting and summarizing the developmental courses of new media and Chinese society.
Autor: | Yungeng Xie |
---|---|
EAN: | 9789811039942 |
eBook Format: | |
Sprache: | Englisch |
Produktart: | eBook |
Veröffentlichungsdatum: | 03.10.2017 |
Kategorie: | |
Schlagworte: | Chinese Society E-commerce Media Ecology New Media Social Development Social Transformation |
Anmelden
Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?
Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Buchhandlung Marabu
Telegrafenstr. 44
42929 Wermelskirchen
Telefon: 02196/1414
Mo – Fr09:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:30 Uhr