Marketing
52,00 €*
Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.
ISBN/EAN:
9783830543572
Marketing: Principles of Customer-Centric Business Management is a concise text for undergraduate introductory marketing courses. It gives insight into the most important areas of the discipline and brings together theory and practical perspectives.°°°°The contents:°°- Marketing as an applied science°°- Marketing planning°°- Objectives and strategies in marketing°°- Buyer behaviour°°- Market research°°- Brand, product, sales, pricing, sales promotions and market communications decisions°°- Marketing programme coordination°°°°This textbook is distinctive for several reasons: it builds on a comprehensive section on customer behaviour and takes up behavioural perspectives for an analysis of contemporary marketing, it emphasizes qualitative methods in all areas of market research, and it connects the chapters with a marketing plan activity that encourages students to progressively develop a marketing plan for a product of their own choosing.
Autor: | Jörn Redler |
---|---|
EAN: | 9783830543572 |
eBook Format: | |
Sprache: | English |
Produktart: | eBook |
Veröffentlichungsdatum: | 01.02.2022 |
Untertitel: | Principles of Customer-Centric Business Management |
Kategorie: | |
Schlagworte: | Advertising and promotions Brand Buying behaviour Digital Marketing Market analysis Marketing management Marketing plan Marketing planning Market research Pricing Product Segmentation |
Anmelden
Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?
Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Buchhandlung Marabu
Telegrafenstr. 44
42929 Wermelskirchen
Telefon: 02196/1414
Mo – Fr09:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:30 Uhr