Market Segmentation and 4 Ps
5,99 €*
Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.
ISBN/EAN:
9783656045823
Essay from the year 2011 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: A, University of South Central Los Angeles, course: Principles of Marketing , language: English, abstract: Market segmentation allows an enterprise to identify the race-the segment-it can win with its car. Once a segmented to be targeted has been identified, appropriate configuration of the offer through the marketing mix will help the company gain the marketing advantage with the right product at the right place and promoted in the right way. As markets are not static but dynamic, competitiveness relies also on the capability of the company to be alert to changes affecting the target segment in order to adapt the 4Ps accordingly and at the same time to ensure production differentiation.
Autor: | Jules Miller |
---|---|
EAN: | 9783656045823 |
eBook Format: | |
Sprache: | Englisch |
Produktart: | eBook |
Veröffentlichungsdatum: | 04.11.2011 |
Kategorie: | |
Schlagworte: | market segmentation |
Anmelden
Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?
Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Buchhandlung Marabu
Telegrafenstr. 44
42929 Wermelskirchen
Telefon: 02196/1414
Mo – Fr09:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:30 Uhr