Jack Daniel's Brand Activity Analysis

13,99 €*

Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.

ISBN/EAN: 9783656038450
Seminar paper from the year 2010 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: 70%, University of Westminster, course: Introduction to Branding, language: English, abstract: Jack Daniel's is a smooth, premium whiskey, also specifically defined as a 'Tennessee Whiskey'; a product which was born as a bourbon but which, having been mellowed through maple charcoal, becomes a Tennessee sour mash whiskey (www.jackdaniels.co.uk). Jack Daniel's position itself as a familiar reassuring, dependable brand and it promote itself as such. 'Jack Daniel's is a unique whiskey that is slowly mellowed drop by drop through 10 feet of sugar maple charcoal and matured in new American oak barrels at America's oldest registered distillery to achieve its smooth character'. JD is a premium whiskey, often more expensive than its competitors especially outside the U.S maintains its position despite its price, because the uniqueness of the product (www.jackdaniels.co.uk).

0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.


shop display image

Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?

Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.

Buchhandlung Marabu
Telegrafenstr. 44
42929 Wermelskirchen
Telefon: 02196/1414

Mo – Fr09:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:30 Uhr