Influencer Marketing and its Impact on Consumer Buying Behavior
16,99 €*
Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.
ISBN/EAN:
9783346598899
Seminar paper from the year 2018 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 1,7, , language: English, abstract: This paper deals with influencer marketing and how it affects consumer buying behavior. Theoretical basics are explained, how social media marketing came into being and what influencers are in general. Opportunities for companies are highlighted and possible solutions are developed. Influencers have many thousands of fans and are becoming increasingly important in society. The Internet has become a kind of exchange platform and is highly social nowadays. Our purchasing decisions are based on reviews or recommendations from friends and acquaintances. Social media, and especially influencer marketing, offers companies a completely new way to present and market their products and services.
Autor: | Cindy Russmann |
---|---|
EAN: | 9783346598899 |
eBook Format: | |
Sprache: | Englisch |
Produktart: | eBook |
Veröffentlichungsdatum: | 01.03.2022 |
Kategorie: | |
Schlagworte: | behavior buying consumer impact influencer marketing |
Anmelden
Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?
Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Buchhandlung Marabu
Telegrafenstr. 44
42929 Wermelskirchen
Telefon: 02196/1414
Mo – Fr09:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:30 Uhr