Influence of Social Media on Decision-Making of Christian Teenagers

13,99 €*

Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.

ISBN/EAN: 9783346570505
Academic Paper from the year 2021 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, , language: English, abstract: This paper is borne out of the researcher's interest in helping persons, especially Christian teenagers' to make the right decisions in life. The paper set out to discuss the influence of social media on the decision-making of Christian teenagers. The objectives are to find out how long Christian teenagers stay on social media platforms, assess the extent to which teenagers' decisions are influenced by social media, and suggest good ways of maximizing the social media platforms.

I am Adeola Opeyemi Faniyi. A native of Oyo town in Oyo state in Nigeria. I am a teacher of the Word of God. I was trained at the Nigerian Baptist Theological Seminary, Ogbomoso, Oyo state. I am currently a student of the same institution running my doctoral degree programme. I am married to Pastor Omobolaji Paul Faniyi.
Autor: Adeola Faniyi
EAN: 9783346570505
eBook Format: PDF
Sprache: Englisch
Produktart: eBook
Veröffentlichungsdatum: 11.01.2022
Kategorie:
Schlagworte: christian decision influence media social teenagers

0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.


shop display image

Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?

Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.

Buchhandlung Marabu
Telegrafenstr. 44
42929 Wermelskirchen
Telefon: 02196/1414

Mo – Fr09:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:30 Uhr