Desirable Science Education

69,54 €*

Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.

ISBN/EAN: 9783658182540
As part of an international curricular Delphi study, Theresa Schulte realizes an empirically based approach to a contemporary understanding of scientific literacy from the perspective of different stakeholders in Germany. The analyses show in which areas changes are necessary so that science education can better fulfill its claim to contribute to students' general education and literacy.



Dr. Theresa Schulte holds a doctoral degree from the Department of Chemistry Education of Freie Universität Berlin, Germany. She cooperated in an EU project to promote scientific literacy in Europe and is currently a chemistry and English teacher at a secondary school.

Autor: Theresa Schulte
EAN: 9783658182540
eBook Format: PDF
Sprache: Englisch
Produktart: eBook
Veröffentlichungsdatum: 03.05.2017
Untertitel: Findings from a Curricular Delphi Study on Scientific Literacy in Germany
Kategorie:
Schlagworte: Curricular Processes Curriculum PROFILES Project Science Education Research Stakeholders

0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.


shop display image

Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?

Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.

Buchhandlung Marabu
Telegrafenstr. 44
42929 Wermelskirchen
Telefon: 02196/1414

Mo – Fr09:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:30 Uhr