Description and comparison of offline and online retail environments for cars

16,99 €*

Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.

ISBN/EAN: 9783668307476
Essay from the year 2015 in the subject Business economics - Trade and Distribution, grade: 64%, University of Ulster, course: BSc Business Studies, language: English, abstract: Car retailing is an increasing challenge with the steady decline in the size of dealer networks. Those that continue to operate are looking at ways of improving profitability. The internet has suffered from difficulties in this sector, as evidenced by the departure of companies such as Autoquake and Tesco Cars. To compare the offline and online sales of Cars consideration of the potential reach of consumers is required, looking at the growth of the internet and potential customer base. Internet usage has grown from 16 million users in 1995 to 3,035 million users in 2014. The use of Smart Phones for web search is growing at an immense rate. In countries such as Africa where Internet coverage is sparse, data usage is being pushed by organisations such as Huawei and their $25 mobile phone campaign. This shift will mean that smartphone technology will be the platform of the future in testing, purchasing, and servicing cars.
Autor: Irene Anne McLaughlin
EAN: 9783668307476
eBook Format: PDF/ePUB
Sprache: Englisch
Produktart: eBook
Veröffentlichungsdatum: 26.09.2016
Kategorie:
Schlagworte: description

0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.


shop display image

Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?

Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.

Buchhandlung Marabu
Telegrafenstr. 44
42929 Wermelskirchen
Telefon: 02196/1414

Mo – Fr09:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:30 Uhr