Customising Stakeholder Management Strategies
39,99 €*
Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.
The third in the series on Stakeholder Management, this volume presents a wide array of case studies to demonstrate how Stakeholder Management strategies are customized specifically to companies' requirements to fulfill their long term business goals. In addition, this volume discusses the benefits of using other management concepts such as Six Sigma (a method that analyses and limits process variation) in conjunction with the TRI*M methodology.
Autor: | Margit Huber, Martina Pallas |
---|---|
EAN: | 9783540313199 |
eBook Format: | |
Sprache: | Englisch |
Produktart: | eBook |
Veröffentlichungsdatum: | 26.12.2006 |
Untertitel: | Concepts for Long-term Business Success |
Kategorie: | |
Schlagworte: | Corporate Reputation Customer Retention Customer Satisfaction Employee Commitment Process Management Stakeholder Management business management planning strategy |
Anmelden
Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?
Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.
Buchhandlung Marabu
Telegrafenstr. 44
42929 Wermelskirchen
Telefon: 02196/1414
Mo – Fr09:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:30 Uhr