Art/Commerce

87,48 €*

Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.

ISBN/EAN: 9783839426197
This book offers a compelling perspective on the striking similarity of art and commerce in contemporary culture. Combining the history and theory of art with theories of contemporary culture and marketing, Maria A. Slowinska chooses three angles (space, object/experience, persona) to bridge present and past, aesthetic appearance and theoretical discourse, and traditional divisions between art and commerce. Beyond both pessimistic and celebratory rhetorics, »Art/Commerce« illuminates contemporary phenomena in which the aestheticization of commerce and the commercialization of aesthetics converge.

Maria Aleksandra Slowinska studied at Johns Hopkins University, Yale University and Freie Universität Berlin, where she received her doctorate. She is now a Strategy and Innovation Consultant working at the confluence of academic research and industrial development.
Autor: Maria A. Slowinska
EAN: 9783839426197
eBook Format: PDF
Sprache: Englisch
Produktart: eBook
Veröffentlichungsdatum: 09.09.2014
Untertitel: The Convergence of Art and Marketing in Contemporary Culture
Kategorie:
Schlagworte: Arts Arts Branding Branding Consumer Consumer Consumption Cultural Studies Cultural Studies Culture Culture Economy Economy Marketing Popular Culture Popular Culture Theory of Art Theory of Art

0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.


shop display image

Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?

Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.

Buchhandlung Marabu
Telegrafenstr. 44
42929 Wermelskirchen
Telefon: 02196/1414

Mo – Fr09:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:30 Uhr