Analysing the marketing in christmas time

5,99 €*

Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.

ISBN/EAN: 9783640602490
Essay from the year 2009 in the subject Book Science, grade: 1,3, Edinburgh Napier University, language: English, abstract: Authors always have recognized the opportunity to make a lot of money and sell a lot of books when it comes to Christmas, but not only new books are being marketed. Literary classics are printed in new editions and advertised as special recommendation or 'must-haves' for this season. In this essay I will have a look at the ways the different books are marketed. In my analysis I will focus on three books that are being marketed during the festive season 2008. My focus will lie on a classic, which is Charles Dickens' 'A Christmas Carol', a new work of literary fiction by J.K. Rowling, 'The Tales of Beedle the Bard' and a celebrity biography by comedian Dawn French, called 'Dear Fatty'. The paper will close with a conclusion on the role of the author and the publisher and the changes of it during the time.

0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.


shop display image

Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?

Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.

Buchhandlung Marabu
Telegrafenstr. 44
42929 Wermelskirchen
Telefon: 02196/1414

Mo – Fr09:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:30 Uhr