A short Case Study on Apple

0,99 €*

Nach dem Kauf zum Download bereit Ein Downloadlink ist wenige Minuten nach dem Kauf im eigenen Benutzerprofil verfügbar.

ISBN/EAN: 9783668665545
Case Study from the year 2017 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, grade: 70, , course: Business Management, language: English, abstract: To understand how Apple is competing against others, we need to understand firstly what the requirements are to enter the market and how Apple's products differentiate the company from its competition. This Essay explores strategic actions of Apple Inc. and what they have to do with holding their competitive advantage in the market and explains how they achieve to have the best supply chain in the world.

0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.


shop display image

Möchten Sie lieber vor Ort einkaufen?

Haben Sie weiterführende Fragen zu diesem Buch oder anderen Produkten? Oder möchten Sie einfach doch lieber in der Buchhandlung stöbern? Wir sind gern persönlich für Sie da und beraten Sie auch telefonisch.

Buchhandlung Marabu
Telegrafenstr. 44
42929 Wermelskirchen
Telefon: 02196/1414

Mo – Fr09:00 – 18:00 UhrSa09:00 – 13:30 Uhr